Sex a pervitin
Nikolka
Zdravím. Byla jsem dlouho závislá na sexu na pervitinu a nedokázala jsem pak mit sex bez nej. Ted jsem měsíc střízlivá, našla jsem si partnera, kterej nebere pervitin. A ja mam problem v sexu. Chybí mi to sebevědomí a chuť k sexu. Co s tim ? Nevíte poradit? Prosím moc.

Odpověděl: Amrit Sen
Nikolko, zdravím Vás,
děkuji za důvěru a otevřený dotaz. Nepíšete, jak dlouho a jak intenzivně jste pervitin užívala, ani kdy jste si uvědomila svoji závislost na chemsexu (sexu na drogách).
Píšete, že jste měsíc střízlivá od pervitinu, užívala jste ještě, nebo užíváte nějaké jiné látky, jaké?
Máte můj obdiv a respekt, že držíte, ať už bez, nebo s odbornou, či jinou formou podpory, každý den se počítá. Snad Vás uklidní, že nejste jediná, kdo zmíněné a další potíže po vysazení drog, respektive pervitinu prožíval, jsme v průběžném kontaktu s mnoha uzdravujícími se a uzdravenými, kterým se dlouhodobě daří a stále jich přibývá.
Tělo i psychika potřebují nějaký čas, aby se zregenerovaly, srovnaly a konsolidovaly, k tomu všemu nemusí měsíc zdaleka stačit. Sex na drogách, krom jiného, obrušuje city a dusí lásku, lékem na případné potíže může být nejen čas, ale také, byť to může znít starosvětsky, cit v dlouhodobém vztahu, založenému na pilířích důvěry, respektu, trpělivosti, otevřené komunikaci, věrnosti a lásky.
Netřeba jen čekat, zároveň Vám doporučuji případné potíže, pochyby a nejistoty konzultovat s odborníkem, nejlépe z oboru adiktologie a sexuologie. Pod byste měla zájem o kontakty, rádi je v příští odpovědi pošleme.
Užitečné odkazy:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Chemsex
https://www.aplp.cz/chemsex-jako-sexualizovane-uzivani-navykovych-latek/
https://www.hiv-prevence.cz/co-je-chemsex.html
https://www.drogy-info.cz/data/obj_files/32861/823/metamfetamin-publikaceNMS_web.pdf
https://drogovaporadna.cz/dotazy/20789/pervitin-a-sex.html
https://drogovaporadna.cz/dotazy/45510/sex-po-vysazeni-drog.html
https://www.chemsex.cz/pervitin
Stačí zatím takto?
Přeji Vám vše dobré, kdykoli napište,
držím palce! Amrit Sen