postih za darknet
xenu
Dobry den,
nevim zda mi na toto odpovite, mozna se to da zaradit do harm reduction abych se jako
uzivatel nedostal do vezeni ci neplatil obrovskou pokutu.
1] pokud si objednam leky [tramal, rivotril] pres darknet z EU, je za to nejaky postih?
2] pokud si objednam pres darknet opravdu nelegalni latku napriklad pervitin [opet EU]
je za to nejaky postih?
Dekuji za odpoved
PS: dodavka bude samozrejme postou

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, xenu,
a díky za dotaz.
Pro přesné informace o tom, jaký postih by vám hrozil, vás odkážu na Právní poradnu APAS, která se těmto tématům věnuje podrobněji. Ve zkratce - objednáním látek, které jsou v ČR jen na předpis nebo i nelegálních drog, porušujete zákon. A ano, je za to postih. Jaký - to už záleží na okolnostech i na vaší minulosti, a také na rozhodnutí soudu. Pro představu posílám odkaz na podobnou situaci, kdy docházelo k přeprodeji v ČR v roce 2022 - zde
Kontakt na Právní poradnu APAS zde:
Právní poradna APAS
Asociace poskytovatelů adiktologických služeb, z.s.
Hartigova 1929/95
130 00 Praha 3 - Žižkov
telefonické dotazy/objednání se k osobní konzultaci
pracovní dny 9:00 - 17:00
tel.: 222 582 932
mobil: 736 760 701
e-mail: info@pravniporadna.org
S pozdravem,
Gabriela Minařík.