Smí se nebo nesmí se
Markovsky33
Dobry den prosím vas chci se zeptat když máte pervitin už třeba 2 dny povaru takjesstly se může dávat do lednice nebo mrazáku aby to neztráceli účinky

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
ideální podmínky pro skladování jsou sucho, temno, chlad, žádné velké změny a výkyvy, ideální je s látkou nijak často nemanipulovat, případně vzduchotěsné uzavření. Střídání teplot vede k riziku zvlhnutí, hrudkovatění apod. Chladit má smysl jen ve vzduchotěsném obalu s něčím, co pohlcuje vlhkost, pak vyndat a nechat zavřené ohřát na pokojovou teplotu, aby nedošlo ke kondenzaci vody a zvlhnutí. Ale jak říkám, obecně není chlazení vůbec potřeba. Lepší je s materiálem manipulovat co nejméně, aby nedošlo ke kontaminaci. A v případě skladování zajistit, aby se k látce nedostal nikdo další, natož děti nebo zvířata. Skladovat u potravin tedy nemusí být nejlepší nápad.
Stačí takto?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.