Filozofická úvaha
Hurvínek
Zdravím,přemýšlel jsem tak nad tím a stejně je to zvláštní,že něco co způsobuje tak krásné pocity euforie tak hodně dokáže ničit život,já jsem bral v životě vážně hodně věcí a zažil jsem tisíce euforii, ted už dávám jen kratom,zatím jsem dával pauzy,ale už se mi ani do nich moc nechce,protože je mi na tom dobře :D Výsledek mého života plného euforií je ten,že je mi 35 let,ženu ani děti nemám,jsem v insolovenci,mám částečný invalidní duchod (ne ale na hlavu) a na zkracený úvazek chodim do té nejobyčejněší práce,můj “největší“ životní úspěch je,že jsem jedináček,takže si žiju v rádoby relativní pohodě,navařeno,vypráno atd... s tím už asi nepujde hnout v tolika letech s tímhle nastavením co myslíte? Díky za názor.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a díky za otevřenost.
Píšete o tom, co máte, ale také o tom, co nemáte. A tak si říkám, že možná uvažujete o změně. Nebo ne? Jak kdybyste si uvědomoval, že ta rychlá euforie je sice fajn, ale jen do doby, než vyprchá. Bez ní není nic. Vnímáte, že nejste svobodný, nemáte rodinu, ženu, děti ... jak kdybyste neměl nic moc jiného, než právě ty prchavé okamžiky euforie.
Každá změna nějak začíná a právě tohle uvažování by mohl být začátek. Záleží na vás, co s tím dál. Je jasné, že změny bez drog, nebudou rychlé, prožitky nebudou tak intenzivní ... ale i tak můžou stát za to. Kdybyste chtěl na téhle cestě hledání podporu, stačí se obrátit na kontaktní centrum nebo adiktologickou ambulanci. Kdybyste chtěl kontakty, napište, která větší města máte dobře dostupná.
S pozdravem a přáním odvahy a odhodlání,
Gabriela Minařík.