sex na pervitinu
bloodz
Dobrý den, je mi 21 let a poprvé v životě jsem zkusil pervitin s peitelkyni. (kourime ho pres Alobal, žárovku) nic mene za noc vykourime cca 0,5-0,7g. Neni to zavislost jen pouze pro uvolneni a sex.
ale to co mi vypraveli uzivatele pervitinu o sexu na tom atd tak neni asi vubec pravda.
k SEXU: Jak kdy s tou vydrzi prijde mi to pomalu stejny jako za strizliva jen citim rozdil v experimentovani a v tom ze se trosku vic odvazeme. jinak proste nic a tak se chci zeptat je chyba ve me?
ten asi nejvetsi problem ktery me trapi je EREKCE: Jak kdy no nekdy pevny jak skala nekdy jako v zime 😁
a z jakeho duvodu kdyz ten pervitin by mel podporit jak vydrz tak i erekci ale u me vubec nic 😁
a jeste jeden posledni dotaz
posledni dny po inhalaci mam hnusne bolesti v pod brisku ve stranach vedle trisel. a pri dosahnuti ejakulace bolest tak tez a tak se ptam muze to delat pervitin?
CO MYSLITE ZLEPSILO BY MOJE PROBLEMY ŠŇUPÁNÍ?
PERVITIN UZIVAME +- KAZDE 2 DNY
DEKUJI ZA ODPOVEDI

Odpověděl: Jakub Minařík
No, ono to u každáho funguje jinak. Někdo nemá po pervitinu na sex chuť vůbec, někdo nemá erekci, ... Takže žádná chyba, takhle to funguje vám. S tím nic nenaděláte. Chyba je v informačním zkreslení. Víte co, když máte výdrž jako kůň a tvrdost skály, tak se všem pochlubíte, když máte ejaculatio praecox a erekce je chabá, tak nejdete s kamošema do hospody a nehlásíte že se vám nepostavil a ještě jste ejakuloval ante portas. :-) Takže pozitivní hlášení převažují. Prakticky myslím že je to tak půl na půl.
Skoro mám dojem že je lepší být střízlivej, když to tak popisujete. Navíc a to je hodně typizovaná zkušenost lidí co brali dlouho a nebo měli sex převážně na pervitinu - po vysazení to najednou moc nefungovalo, ne fyzicky, ale prostě je to nebavilo, nuda.
Jiný způsob aplikace téměř jistě nepomůže, to není o způsobu aplikace, ale o efektu látky.
Ty bolesti vypadají na nějaké křeče, zkuste magnesium (magne B6 3x1 alespoň měsíc, aby se doplnila hladina) a případně nějaká spasmolytika, ale ta jsou obvykle na předpis, musel byste se zeptat v lékárně co je bez předpisu (kdyby to souviselo s hladkým svalstvem). Může to být tím, že jak se vám zvýší svalové napětí hlubokých pánevních svalů, tak si je prostě nemůžete, podobně jako při přetížení v posilovně. Takže začněte tím magnesiem.
MUDr. Jakub Minařík
PS: Mluvíte o tom, že nejde o závislost, ale užívání obden už rozhodně nepatří do experimentování, ale spíš do oblasti pravidelného problémového užívání.