Dcera a neznámé balíčky
Martin
Dobrý den,
měl bych dotaz k situaci, která nastala u nás doma. Našel jsem náhodou u dcery v bundě neidentifikovatelné balíčky velikosti jednotlivě balené žvýkačky, ale více čtvercového tvaru. Konzistence jako ta plátková žvýkačka. Balíčky nejsou nijak označeny, obal je černý celofán, materiál asi jako černý pytel na odpadky. Po přičichnutí je cítít trochu, jako by se jednalo o čokoládu, měla několik takových balíčků. Po kontrole mobilu jsem v komunikaci s její kamarádkou nalezl texty, kdy jí ta kamarádka píše, aby na trénink přinesla peníze na "jejich business", následně pak asi za den zpráva od dcery, že jí po té čokoládě nebylo dobře a že měla chvilkový výpadek vědomí, ale že se jí to naštěstí stalo doma. Dceři je 15let. Kamarádka jí na to odepisuje, že to ze začátku se stává, že to bude dobrý atd...
Zjevně se tedy dceru snaží do něčeho namočit. Nevím přesně, o co se jedná, jestli je to nějaká forma cbd nebo hhc či něco jiného, nicméně pokud to mělo způsobit, že dcera o sobě chvíli nevěděla, nevěstí to nic dobrého. S tou kamarádkou už byly problémy v minuosti, to si zase někde sehnala vaporizer a chtěla, aby to s ní dcera kouřila, je to taková manipulativní osoba, té kamarádce je taktéž 15let, tedy předpokládám, že i přeprodej hhc apod není legální?
Můžete mi prosím poradit nějaký postup, dcera neví zatím o tom, že jsem ty balíčky našel?
Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Martine,
před chvílí jsem odpovídala na váš předchozí dotaz, v tomto zkráceně opakujete to samé. Odkážu vás proto na dotaz s kódem 560748. A možná jen dodám, že pokud byste měl chuť, napište, jak se situace vyvíjí. Podle toho bychom mohli vymyslet, kam vás, případně i vás s dcerou, nasměrovat. Někdy se totiž hovor doma nedaří, pak pomůže zajít někam, kde bude někdo třetí. Jednak to dodá situaci potřebnou vážnost, druhak vás to donutí navzájem si naslouchat. A možná najde společnou řeč a pravidla, na kterých se shodnete.
S přáním, aby se situace pokud možno vyjasnila,
Gabriela Minařík.