prebagalin
Epka
Dobrý den, našla jsem u syna v šuplíku Pregabalin. Občas vím že kouří marihuanu.Nase rozhovory o drogách vždy končí tím,že on nic nebere jenom experimentuje.Mam strach o něj a nevím jak mu vysvětlit,že experimentování s drogami může být nebezpečné.Prosim o radu,co bych měla dělat? Zkusit domluvit schůzku z drogovým terapeutem?Pokud myslíte že ano, můžu Vas požádat o kontakty?
Předem děkuji za odpoved
Nenašla js

Odpověděl: Amrit Sen
Epko, zdravím Vás,
díky za důvěru, chápu Vaše znepokojení. Píšete, že syn občas kouří marihuanu a našla jste Pregabalin. Nepíšete, kolik je synovi let, ani odkud jste, abych Vám mohl poslat adekvátní kontakty.
Než začnete podnikat nějaké kroky "po svém", doporučuji Vám situaci, jak sama píšete, osobně probrat s odborníky. Znamená to nejdříve zavolat do specializované služby a domluvit si termín schůzky bez syna. Od toho se může odvíjet další postup.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat například do PPR SANANIM, konzultace jsou bezplatné a diskrétní:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Web: www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Pokud jste z jiné části republiky, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme.
Přeji Vám i synovi vše dobré, Amrit Sen.