Adiktologie
Abete
Dobrý den,prosím vás jsem po detoxikace (závislosti na léků na spaní).A hledání adiktologii V Praze je velice náročné,už jsem obvolala mnoho ,buď nepřijímají nové nebo nehrazené pojišťovnou211.Nemmohli by jste mě odkázat na nejaké vaše kolegy či někoho doporučit.Hledám i nového psychiatra.Mnohokrat děkuji Kramlova Kamila,Praha 4 Nusle.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Abete,
máte pravdu, najít zařízení s volnou kapacitou, navíc na pojišťovnu 211, nebude jednoduché. Doporučuji nevzdávat se, obvolávat dál, zapsat se do pořadníků, zvážit přechod k jiné pojišťovně, případně uvážit, zda nějakou přechodnou dobu nepokrýt placenou službou. I naše zařízení jsou bohužel velmi plná, není výjimkou i několikaměsíční čekací doba.
Zároveň můžete zkusit kontaktovat svou pojišťovnu s žádostí o kontakty na služby, které mají volnou kapacitu. Inu, proto si u nich platíte pojištění, aby vám péči zajistili.
Jinak - kontakty z oboru na služby jak placené, tak na pojišťovny, najdete zde
S pozdravem a přáním hodně sil a trpělivosti,
Gabriela Minařík.