Drogove zavisly syn.
Jana
Dobrý den,prosím o radu.Syn je drogove zavisly.Nepracuje a dělá si co chce.Bydli se mnou v rodinném domě.Je to nezvladatelne.Je řešení syna vyhodit z domu.Dekuji za Vaši odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Jano,
a díky vám za důvěru a za dotaz, se kterým se na nás obracíte.
Chápu to tak, že situace už nějakou dobu trvá. Ale protože vím jen těch pár informací, které jste v dotazu uvedla, jde jen o domněnky a těžko se na tak zásadní otázku, jako jestli máte nebo nemáte syna vyhodit z domu, odpovídá. Doporučila bych vám proto obrátit se na nejbližší poradnu pro rodiče a blízké uživatelů drog, kde byste situaci mohla probrat podrobněji, zorientovala se v možnostech pro sebe i pro syna, ulevila si od pocitů a měla místo, kde můžete bez obav z odsouzení sdílet vše, co vám běží hlavou. Pokud byste byla z Prahy, odkázala bych vás na naši Poradnu pro rodinu, ale v každém větším městě najdete kontaktní centrum, nebo adiktologickou ambulanci, kam se můžete obrátit jak vy sama, tak se synem. Pokud nevíte, kde hledat, napište, jaká větší města jsou vám dobře dostupná, pošlu kontakty. Služby poraden jsou poskytovány diskrétně a v řadě případů i zdarma. Co vy na to? Dávalo by vám to smysl?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.