Syn
Sisi
Muj syn si zacal pichat pervitin je velmi agresivni uz si snim nevym rady, vyhrozuje vydira je velmi drzi sem jeho matka a mevym jak mu mam pomoct kdyz sam pomoc odmita vubec sni nemuzu mluvit.

Odpověděl: Amrit Sen
Sis, zdravím Vás,
díky za důvěru, chápu Vaši obtížnou situaci. Doporučuji Vám situaci osobně probrat s odborníky. Zavolejte do specializované služby a domluvte si termín osobní schůzky pouze pro Vás. Píšete, že se syn projevuje agresivně, pokud Vás, nebo sebe ohrožuje, nebojte se volat policii
Jestli jste z Prahy, nebo okolí, objednejte se do PPR SANANIM, konzultace jsou bezplatné a diskrétní, termín dostanete velmi rychle. Po bližším seznámení s příběhem a současnou situací se dozvíte, jaké kroky podniknout, jak ji řešit a jak ošetřit sebe i své bezpečí a jak dál.
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Web: www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Pokud nežijete v Praze, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám vhodné kontakty na služby a odborníky ve Vaší oblasti pošleme.
Přeji Vám i synovi šťastnější dny,
Amrit Sen.