Zoloft a Thc
Tomáš
Dobrý den. Už něaky rok užívám Zoloft 150ml.
Trpěl sem úzkostí a panickou atakou..
Dost mi pomáhá a mohl sem zase žít normální život.
Ale před rokem v Záři sem začal užívat Cbd. Kouřil sem ho.
Ale každé Cbd má i malé % thc.
A mě se začaly zase objevovat záchvaty,neklid, panika.
Tak sem ho ted už 14dní nekouřil.
A zajímá mě jestli i malé % thc ma vliv na Prášky. Dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Tomáši,
dotaz jste do poradny poslal hned několikrát, odpověď kolegy vám kopíruji pro jistotu i sem.
S přáním hezkého dne,
Gabriela Minařík.
Tomáši, zdravím Vás,
díky za důvěru. Podle všeho jste na sobě CBD jointy nešetřil. Doporučuji Vám vzít zprávu Vašeho organizmu, respektive psychiky, vážně, ať už souvisí s čímkoli. Ano, i malé množství THC při intenzitě, kterou popisujete, může mít na Vaši psychiku vliv, včetně vlivu na účinek užívaných antidepresiv. Předpokládám, že jste problémy a potíže, které by mohly s užíváním souviset, s Vaším psychiatrem otevřeně nekonzultoval. Ten by ale, pokud má pomoci, o všech okolnostech, které mohou mít vliv na psychickou kondici, měl vědět.
Pokud byste měl zájem o kontakty na odborníky v Libereckém kraji, se kterými můžete bez obav případné potíže otevřeně probrat, napište, rádi je obratem pošleme. Doporučuji Vám však začít otevřeným rozhovorem se specialistou, který Vás má v péči.
Přeji vše dobré, krásné léto, buďte na sebe opatrný.
Amrit Sen