Kratom u syna
Dana
Dobrý den,
U syna(17) jsem během dvou let už třikrát našla nemalé množství Kratomu.
Také nikotinové sáčky, e-cigaretu...
Když spolu mluvíme, říká, že si s tím řeší svoje problémy v hlavě. Jaké, mi samozřejmě neřekne.
Nevím, co mám dělat dál? Dvakrát nic moc nepomohlo.
Prosím, poraďte mi. Děkuji D.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Dano,
díky za Vaše sdílení.
Chápu, že Vás věci, které jste našla u syna a jeho vysvětlení znepokojuje.
Doporučila bych Vám vyhledat zařízení, které pracuje s blízkými lidí, kteří jsou ohroženi závislostí. Netroufám si odhadovat jak na tom syn je, na to máme málo informací. Proto bych Vám doporučila navštívit právě toto zařízení. Kolegové s Vámi projdou celou situaci, poradí jak postupovat. Můžete nejprve dorazit sama a třeba následně i se synem.
Poradenství poskytují adiktologové, kontaktní centra případně specializovaná zařízení.
Klidně napište odkud jste, případně větší místo ve Vašem okolí a ráda Vám doporučím konkrétní zařízení.
Držím Vám palce a dejte vědět.
Markéta