pomoc psychologa
Mini
Vzhledem k mé invaliditě je nějaká možnost spolupracovat s odborníkem na odstranění návyku na pervitin ? Existuje možnost využít návštěvy u mě ? Mám velké pohybové problémy po úrazech - operace páteře, ale hlavně od roku 2004 Parkinsonova choroba.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Mini,
v dalších vašich navazujících dotazech jsem vám posílala kontakt na kolegu, o kterého jste projevil zájem. Doufám, že se vám podaří kontakt navázat a najdete podporu, kterou potřebujete.
Nyní k vašemu dotazu - řada služeb je v dnešní době bezbariérově přístupných, v budovách jsou výtahy, případně vám se vstupem do budovy kolegové rádi pomohou. Ideální by ale bylo si na místo zavolat a objednat se. Chápu, že byste uvítal osobní návštěvu u sebe doma, v pražských podmínkách je to však možné jen výjimečně a to zejména s ohledem na velkou vytíženost služeb. Od covidu se však řada služeb otevřela možnosti komunikovat s klienty face to face online. V rámci Sananimu bych vám doporučila obrátit se na Adiktologickou ambulanci. Počítejte s delší čekací dobou, na stranu druhou, jsou prázdniny a místo by se mohlo uvolnit dříve. Další ambulantní služby, placené i zdarma, najdete na těchto stránkách: zde.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.