Pervitin
Mesias
Dobrý den chtěl bych se zeptat jak poznám v pervitinu kloubní výživu (neboli kloubak)
A další otázka je nevíte proč mě po snupnuti pali tak oči poslední dobou kupuji takový pervitin ze by to sjelo 5 lidi najednou

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Mesiasi,
obávám se, že poznat kloubní výživu v pervitinu bez otestování drogy není dost dobře možné. Testovat drogy si lze u nás v rámci určitých projektů i anonymně - pokud byste o něco takového měl zájem, prostudujte si tyto stránky: https://drugsinfosite.org/dis/. Teoreticky by mohla být směs méně krystalická, více prášková, matná nebo nažloutlá, mohla by mít jinou vůni, chuť, mohla by mít menší účinek. Vy ale popisujete opak. Pokud jde o pálení očí - těch důvodů, proč vás oči pálí, může být několik - počínaje složením, silnou koncentrací drogy nebo nějakou příměsí (třeba i více toxickou - proto je na místě opatrnost), alergickou reakcí konče.
Z hlediska harm reduction je vždy dobré začínat menší dávkou.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.