Dojezd po MDMA
pp
DObrý den, chci se zeptat na obvyklý průběh dojezdu po MDMA. Drogu užívám cca 1x za tří měsíce, ale asi v poměrně vysoké dávce - když už někam jdeme s partou a dáme si, je toho hodně. Jako jedinej s party mám ale s dojezdem po MDMA strsšné potíže - vždy je mi zle třeba i 3-4 dny po užití, mám pocit na zvracení, motá se mi hlava a jsem úplně hotovej. Ostatní, kteří měli stejnou dávku se za jeden den oklepou a jsou dobří. Může se stát že mám na látku třeba nějakou horší toleranci a je tím pádem pro mě hodně nebezpečné ji používat?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, pp,
díky za dotaz a za důvěru, se kterou se na naši poradnu obracíte.
Přijde mi skvělé, že vám na vašem zdraví záleží. A máte pravdu - je možné, že máte na drogu jinou reakci, než ostatní. Né každému přeci musí sedět to samé, co ostatním. Může to tedy skutečně být tak, že vám zjednodušeně MDMA nesedí. A kdybyste zjišťoval podrobnosti, možná byste pro svojí reakci našel i nějaký biologický podklad.
Ale ono může záležet i na řadě dalších věcí - kdybychom se potkali osobně, napadalo by mne nemalé množství otázek - v jakém stavu se do užití pouštíte (odpočatý, v pohodě a klidu, nebo po celém dni v práci, vyčerpaný a trochu s virózou), bylo to tak pokaždé, nebo jen někdy, jak u vás vypadá průběh intoxikace - co prožíváte, co děláte a co neděláte, jak moc jste aktivní, co dalšího včetně alkoholu nebo energydrinků užíváte, jak máte dávkování během večera rozvržené, jak se o sebe staráte po akci apod. Samozřejmě by mohlo být zajímavé podívat se na to, jestli znáte podobné stavy i v souvislosti s užíváním jiných látek (např. alkoholu), jakou máte zdravotní nebo i rodinnou zátěž atd.
Pokud byste se chtěl více rozepsat, napište.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.