Ketamin a úzkost
Someone
Mám dotaz. může rekreační užití ketaminu za účelem zmírnění úzkosti (max 20mg) tuto uzkost zhoršit? S tim, že se zhoršení stavu projeví až za cca 3 dny?

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den, Someone,
každý může reagovat individuálně a záleží na všech okolnostech, takže ne vždy se musí dostavit příjemný zážitek. Určitě bych Vám doporučila využít odborné pomoci a nepokoušet se opakovat samostatně tyto zážitky. Můžete se obrátit na certifikovaná zařízení, kde se léčba ketaminem provádí pod odborným dohledem a za bezpečných podmínek. Vždy je potřeba projít vstupním vyšetřením a získat potřebné oboustranné informace k zhodnocení zdravotních rizik, seznámení s průběhem léčby a také je potřeba i následné psychoterapeutické podpory. Opravdu bych to nebrala na lehkou váhu. Tím tak předejdete riskantním situacím vedoucím k zhoršení psychického a somatického stavu a ohrožení života.
Můžete se obrátit např.na kliniku PSYON, která poskytuje Ketaminem asistovanou terapii
https://www.psyon.cz/ketaminem-asistovana-psychoterapie/
nebo se výzkumem zabývá NÚDZ,
Po republice však vznikají i další centra s podobně zaměřenou léčbou. Pokud budete potřebovat nějaké další kontakty či doplnit informace, ozvěte se opět.
Buďtě na sebe opatrná.
HS