Vedle...
Efka
Dobrý den, prosím vás chci se zeptat co má člověk dělat když při nitrozilni aplikaci si dám vedle. Je něco co můžu udělat hned potom co se mi tohle stane? Např. Stáhnout obvazem V místě kde jsem dala vedle to bolí a štípe.... Děkuji za odpověď 👌🏻👌🏻👌🏻

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Efko,
díky za Váš dotaz.
Pokud se tak stane, můžete místo chladit (sníží se případný otok, bolest), NEmasírujte. Stahování není vždy potřeba, pokud se objeví výrazný otok, je možné použít lehkou kompresi, nijak neutahovat. Důležité je kontrolovat místo vpichu. Pokud by bylo oteklé, zarudlé nebo zatvrdlé určitě vyhledejte lékařské ošetření. Do končetiny bych nějaký čas neaplikovala.
Doporučuji také navštívit kontaktní centrum, kde by s Vámi kolegové prošli krok po kroku způsob Vaší aplikace, ať se pro příště vyhnete těmto nepříjemnostem. Případně mohou doporučit i alternativní způsoby aplikace.
Pokud byste měla ještě nějaký dotaz, určitě napište.
Markéta