vysoký tlak a kokain
Jarmil
Dobrý den,
mám rychlý dotaz...Beru prášky na vysoký tlak Prestarium Neo Combi. Večer mě čeká akce se starými známými a předpokládám že se bude používat kokain....zkušenosti nějaké mám, ale minimální. Chci jen vědět, pokud si dám jednu dvě slabý pro zábavu, jestli je nějaké riziko s těmi prášky na tlak. Děkuji!

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Jarmile,
díky za dotaz.
Omlouvám se, že odpověď dostáváte až po akci. Doufám, že vše proběhlo v pořádku.
Teď k odpovědi.
Stimulanty, kam patří i kokain, mají vedlejší účinky. Kromě jiného také zvyšují krevní tlak, což ve Vašem přpadě, kdy užíváte medikaci na vysoký tlak, není žádoucí.
Pokud budete užívat (byť nárazově) kombinaci stimulantů a léků na vysoký tlak, vystavujete se riziku vzniku arytmie.
Proto bych se ve Vašem případě i občasnému užívání raději vyhnula, je to zbytečný risk.
Pokud byste měl ještě nějaké doplňující dotazy, určitě se ozvěte.
Markéta