Závratě, křeče a intoxikace u pervitinu
iluskamilacekk
Dobrý večer, mam tu takový dotaz uz si nevim rady. Jsem čerstvým uživatelem pervitinu tak 3x do měsíce z většími pauzami. Poslední dobou mě ale dost trápí ze kdyz uz si dam(pres sklenenku) tak mam pri dojezdu nepříjemný tlak v celých nohou občas necitlivost a také silne pískání v uších a i vysoký tlak, bolesti hlavy špatná orientace a velka panika ze se mi neco stane nevo ze budu mit prave bolesti. Zajimalo by me co by to mohlo způsobit a co mi na to po úplném vysazeni nejvíce pomůže. Dekuji za každou malou radu

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
a děkuji vám za dotaz.
Užíváte několikrát za měsíc pervitin a všímáte si, co se s vámi po užití děje. Nepřehlížíte to a nezavíráte před tím oči. A to je moc dobře!
Užívání kouřením přes skleněnku vede k velmi rychlému nástupu účinku. Tělo i mysl jsou vystaveny velké zátěži. Stavy, které popisujete, se tedy mohou objevit jako následek zátěže, reakce na rozkolísání organismu. Každý prožívá dojezd odlišně - jsou lidé, kteří ho zvládají bez velkých obtíží, ale jsou tací, pro které je to náročnější.
Je možné, že stavy na dojezdu souvisí s velikostí dávky, nebo i konkrétní drogou, může na ně mít vliv vaše očekávání, vnitřní nastavení, nálada, únava, zdravotní stav, ale také to, co během intoxikace děláte. Takhle na dálku jen těžko odhadovat. Mohlo by pomoct se o sebe během dojezdu, ale i samotné intoxikace, dobře starat ... pokud budete užívat dál, plánujte to tak, abyste si mohl/a odpočinout - spánek, doplnění tekutin, vitamínů a minerálů, zdravé jídlo a klidné prostředí mohou hodně pomoct.
Snad alespoň takto.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.