Pervitin
Mesias
Dobrý den paní Gabrielo už jsem se zde ptal na dotaz.
A myslím ze jsem na to přišel, proč mi to uklidňuje hlavu.Jelikož mám silné adhd tak to je pro mě opačný účinek což znamená ze mě to velice uklidní jelikož na adhd pomáhají stimulanti.
Což vede k tomu ze bych nejspíše měl zajít k doktorovy a nechat si předepsat ritallin či aderall.
Bohužel já sem takový ze adhd zkratka neřeším někdy mám deprese a někdy ne ale když je mám tak to hodím za hlavu a nějak se rozesmeju(a to nemusím byt na pervitinu)
Zkratka mi to vyhovuje jelikož stim nemám žádný problém a ani závislost.
Také nemám žádný problém ani se spánkem po pulgramu spím jak zabitej ráno vstanu a cejtim se skvěle.
Takže bych měl dotaz jestli bych si raději měl předepsat ritalin a nebo stim v poradku pokračovat jelikož mě to celkem vyhovuje a nemám stim žádné osobní či psychické problémy.
Jediné co mi vadí je ze mám nejspíše zničenou sliznici(cca 2 roky zpátky sem snupl gram najednou a bohužel nefunguje) tak mi občas s obou teče krev a dělají se mi nějaký velké holuby.
Děkuji za odpověď hezky den.
Pro lidi co čtou: když jsi chytrý člověk a mas pevnou vůli tak se za to ani nestyd ze fetujes je to o psychice a o člověku jak to zvládne a jak si to přebere v hlavě( příklad když žádný matro nemáš a šel by jsi to vyměnit za boty :D)
Hold některý jsou pro to stvořeni stejně tak jako ja tak matru zdar

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Mesiasi,
díky za otevřenost, se kterou popisujete svou zkušenost.
Píšete, že máte silné ADHD, a že to by mohlo vysvětlit, proč na vás malé dávky stimulantů jako je třeba pervitin fungují tak, že vás zklidní. U řady lidí s touto diagnózou skutečně působí stimulanty v malých dávkách spíše zklidňujícím způsobem.
Každý má právo vnímat věci po svém - a je v pořádku, když na to někdo jiný nahlíží jinak. Někdo jiný by mohl upozornit na to, že rozvoj závislosti je u lidí s ADHD vyšší než v běžné populaci. Nebo by moohl upozornit na rozdíl mezi užíváním pervitinu a cílenou léčbou pod dohledem lékaře. A pravda je, že i když se nyní cítíte dobře, pervitin není totéž, co ritalin nebo aderall. Pervitin je látka nelegální, její složení vám nikdo negarantuje a nikdo nesleduje dlouhodobě váš zdravotní stav. A to jak psychický, tak fyzický. Z mého pohledu, jestli jsem to pochopila, tak právě ten vás zajímá, je tedy myšlenka obrátit se na odborníka a probrat s ním možnosti medikace, zcela na místě a smysluplná.
Ať už se rozhodnete jakkoli, dávejte na sebe pozor, sledujte dávky, i svůj zdravotní stav.
S přáním všeho dobrého,
Gabriela Minařík.