pervitin a brko
Zemiak
dobrý den.(4.5.2025)dneska jsem si poprvé dala piko. mezi půl druhou ráno a šestou ráno jsem dala 4 čáry a taky na dásně,žeo. no a teď se tak zamýšlím, proč to na mě působilo pokaždé jen 5 minut. tak mě napadlo smíchat peří a travičku do geniálního brčka a to pak za 15 minut vyhulit. jediné, co jsem z toho až měla, byl zhulstav z mého matra? co je tu špatně? můj model je jakoby CBD, ne THC :D
idk, snad z toho nebude průser a nebude mě za můj dotaz stíhat policie hhhhh
tak moc díky za odpověď .. ať už ji dostanu kdykoliv ♡
Bramboráček posílá pozitivní čakry a bayyyyy (^o^)/
BraMBOrÁk
\(_ _)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
děkuji, že píšete.
Vnímám z vašeho dotazu zvědavost, ale i nejistotu a obavy - a cením si toho, že jste se rozhodla svůj dotaz takto otevřeně napsat. Zmiňujete první zkušenost s amfetaminem a následné přemýšlení nad tím, proč účinek nebyl takový, jaký jste nejspíš očekávala. A současně i úzkost, jestli tím, že jste to někam napsala, nemůžete být „hledaná". Ráda bych Vás uklidnila - poradny tohoto typu fungují anonymně, nejsou napojené na policii a nikoho nikam nehlásí. Cílem je nabídnout bezpečný prostor pro otázky, nejistoty i pochybnosti.
K samotnému užívání: účinek amfetaminu může být různý - závisí na složení konkrétní látky (která nemusí být čistá), na způsobu podání, psychickém a tělesném stavu, spánku, očekávání i předchozích zkušenostech. Vy jste užila prvně a podobné zážitky, jaké popisujete nejsou nic výjimečného. Zážitek může být velmi krátký, matoucí, jindy i ze stejné dávky intenzivnější. V kombinaci s konopím (ať už jde o THC nebo o CBD) se účinky mohou navzájem ovlivnit a výsledek lze jen těžko předvídat.
Z vašeho dotazu čtu, že jste byla spíš zklamáná, zmatená, čekala jiný zážitek. I přesto stojí za to se nad takovou zkušeností zamyslet - co pro vás znamenala, proč jste po ní sáhla, co jste hledala nebo chtěla zažít? Je snad něco, co vám v tu chvíli chybělo, něco, po čem toužíte a od užití si slibujete? Látky jako pervitin, ale i marihuna, mění naše vnímání, prožívání, mají vliv na fyzický stav. Experimentování s nimi, byť jednorázové, není bez rizik. Toužit porozumět tomu, co a proč se stalo, a ptát se na to, co vlastně chci a očekáváním, není ostuda - právě naopak, chce to odvahu si takové otázky položit a hledat v sobě upřímné odpovědi.
Pokud byste chtěla v budoucna napsat víc, neváhejte.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.