Lexaurin
Kil
Dobrý den, včera sem pila alkohol a mívám po něm druhý den hrozně stavy. Bušení srdce třes. Můžu si vzít Lexaurin i když mám v sobě ještě zbytkový alkohol. Dekuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
zřejmě Vám odpovídám už se zpožděním, tímto se omlouvám. Asi bych Vám doporučila raději volit jinou, bezpečnější variantu k pomoci v těchto stavech. Zkusit vypít dostatečné množství tekutin (alespoň 1-2 litry).
V ideálním případě sáhněte po minerální vodě s vysokým obsahem hořčíku, neboť alkohol vyplavuje z těla minerální látky. Podpořte regeneraci vitaminem C.V nejkrajnějším případě lze jednorázevě využít i nižší gramáž Lexaurinu. Mějte na paměti, že je to lék se sedativním účinkem, který sice může pomoci k zvládnutí bušení srdce a třesu, v kombinaci s alkoholem však může být více tlumivý a má vliv na dechoou a srdeční činnost.
Za poradnu
HS