Pervitin a koule
Titánobijec69
Zdravíčko,
vyskytl se u mě takový nešvar. Fetuji již pátým rokem pervitin (pardubický perník), z toho důvodu se považuji za zběhlého v oboru. Navzdory těmto zkušenostem, jsem se s touto nepříjemností ještě nesetkal. Rád bych se Vás tedy dotázal: Můžou mě z párna svědit koule? Trápí mě to již dlouhodobě a nevím co s tím. Svědění vystupuje od kořenu a přechází přes obě varlata až k čokodírce. Již nemohu ani v klidu sedět, je to k nevydržení.
Děkuji za cenné rady, nechť je Bůh s vámi.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Titánobijec69,
díky za Váš dotaz.
Svědění varlat po užití pervitinu není úplně obvyklé. Pravděpodobně se bude jednat o kombinaci několika faktorů, které obtíže způsobily.
• Pervitin zužuje cévy a zvyšuje citlivost nervových zakončení. To může způsobit: brnění, svědění nebo mravenčení v různých částech těla - často právě v citlivých oblastech jako jsou genitálie. Také se může člověk zvýšeně potit, což může podráždit kůži a vyvolat svědění.
• Dalším problémem může být dehydratace - suchá kůže = citlivější kůže, zvlášť v oblastech, kde je citlivější.
• Pervitin také často zvyšuje sexuální dráždivost. Pokud dojde k: nadměrnému tření (třeba i jen o oblečení), časté masturbaci nebo pohlavnímu styku, → může to vést k podráždění a následnému svědění.
Může se jednat samozřejmě o kombinace všech faktorů nebo můžou mít potíže i jinou příčinu.. Osobně bych se ale přikláněla k některé (nebo kombinaci) z těchto možností.
Doporučila bych hlídat hydrataci, doplňovat klidně i iontové nápoje, přidat do stravy magnézium. Potom teplo/chlad záleží na Vás co je Vám příjemné, dodržovat hygienu, nosit volné oblečení.  A samozřejmě omezit užívání pervitinu.
Pokud by obtíže nevymyzely, doporučuji navštívit lékaře (praktika/urologa).
Ppokud byste chtěl ještě něco doplnit, určitě se ozvěte.
Markéta