Pervitin
Mesias
Dobrý den chtěl by se zeptat proč mám spis tak dobre zvládam pervitin.
Jelikož už ho beru cca 3 měsíce klidně i pulgram denně občas i více a stejnak si snupnu a za chvily po tom mám spis hlad a chuť spat připadám si jak občas jak po marihuaně
Ale je zase divne ze mám po tom čistou hlavu a nemyslím na blbosti a cejtim se velice příjemne a mám skvělou náladu
Žádný vykrouceni nemám ani nehubnu po tom je mi to divny a to kupuju top matro

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Mesiasi,
každý člověk na drogy reaguje jinak - pravda je, že na začátku užívání si spousta lidí drogy prostě chválí. Většina lidí užívá drogy právě proto, že jim dávají něco, že jim něco dávají. Často jim to něco v běžném životě chybí, neumí toho dosáhnout jinak, je to pro ně příliš pracné - může to být zklidnění, nebo naopak povzbuzení, vyšší sebevědomí, pocit, že někam zapadám, nebo prostě jiný útěk od reality.
Netuším, co užívání pervitinu znamená pro vás. Co je to, co vás k užívání přivedlo a co vás u něj drží byť mluvíte o tom, že na vás nefunguje tak, jak byste čekal, tak jak účinkuje na ostatní. V užívání pokračujtete a máte pocit, že to dobře zvládáte ... jíte, spíte, lépe se vám myslí ... možná by stálo za to trochu prozkoumat, co vás tedy u užívání drží. Ale nejsem si jistá, jestl je to v tuhle chvíli něco, co vás zajímá? Většina lidí si podobné otázky na začátku užívání klást nechce.
V neposlední řadě může být droga určitý druh automedikace. Píšete, že vás stimulant typu perviitn zklidňuje, že se vám lépe přemýšlí, připadáte si jak na marihuaně ... a proto mne napadají otázky, jak jste vlastně fungoval do té doby a jestli nemáte nějakou formu poruchy pozornosti, protože v takovém případě by nebylo ono zklidnění až tak překvapivé. Na stranu druhou, pokud by tomu tak bylo, je u vás o to větší riziko, že se vám užívání vymkne z rukou.
Pokud byste chtěl napsat o svojí situaci víc, nebo si chtěl zajít popovídat osobně třeba do kontaktní centra, máte mou podporu.
S přáním hezkého dne,
Gabriela Minařík.