Dlouhodobejsi snupani pervitinu,problem s nosni sliznici.
Adelka
Dobry den,nezlobte se,ze obtezuji ale mam,na muj vkus uz delsi dobu problem z nosem.Hlavni duvod je spatne odpareni chemikalii v konecne fazi.Chyba je zasada i kyselos.Hydroxide stejne jako solnice se vetsinou pouziva na vycisteni WC.No ale nebudu lamentovat,sama jsem si tim vinna,nikdo me nenutil.Nejprve jsem pouzila framikoin ale jedna dirka dobra ale druha je be vnitr se stroupky,ktere kdyz odsteranim,udela se samozrejme znovu.Ted mam narvany uz 4 den v te nosni dirce porad krem ale uz zacinam panikarit.Nehlede na to,ze to boli.Dobra rada nad zlato.Dekuji moc,vim,ze to be trest Bozi.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Adélko,
díky za Váš dotaz.
Bohužel Vás asi zklamu. Internetové poradenství má své limity a zrovna tady na ně narážíme.
Nedokážu posoudit, o co se může jednat. Obecně platí, že pokud užíváte nosem, je pravděpodobné, že máte narušenou nosní sliznici, může být i problém s nosními dutinami.
Chápu, že kontakt s lékařem je nepříjemný ale v téhle situaci bych nevolila jinou možnost.
Jako dočasné řešení můžete zkusit:
- proplachy nosu solným roztokem - vincentka (na proplach nosu) nebo fyziologický roztok z lékárny
- nosní sprej s mořskou vodou, panthenolem
- tato mastička: https://www.alphega.cz/rinopanteina-nosni-mast-10-g?gclid=CjwKCAjw9pGjBhB-EiwAa5jl3IWNdKsundvNmRgA4Jts_iUnIb3Q-w8YLVSrkipCzbrJEcy6eBkvvxoCH7EQAvD_BwE
Přesto ale platí, že byste měla primárně vyhledat ošetření lékařem. Pokud byste chtěla ještě něco doplnit, tak napište.
Markéta