Kratom a alkohol
Leona
Dobrý den, poradíte mi, kam se obrátit se závislostí na alkoholu a kratomu?
Jsem z Havlíčkova Brodu. Sama nezvládnu přestat.
Ještě beru už asi 14 let antidepresiva, rodinné zázemí mám špatné. Můj psychiatr o závislosti neví. Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Leono,
předně vás chci podpořit v tom, že jste si přiznala problém a chcete ho řešit. To je pro celou věc zásadní. A byť je jasné, že poprat se závislostí, není nic snadného, bez přiznání si problému to není vůbec možné. První krok máte tedy za sebou.
Zde je kontakt na Adiktologickou ambulanci Kolping - bližší informace najdete zde. Ideální je zavolat a objednat se. Služby poradny jsou diskrétní.
Havlíčkův Brod - Adiktologická ambulance Kolping
Rolnický dům (4.patro)
Nádražní 397
Havlíčkův Brod
580 01
ambulance.hb@kolping.cz
774 991 624
Přeji hodně sil a budu ráda, když napíšete, jak se situace vyvíjí.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.