Kojení
Anavy
Dobrý večer,
chtěla bych se zeptat, za jak dlouho můžu bezpečně kojit po užití půl tablety extáze a 1 male čáry ketaminu po jednorázovém užití na party.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Anavy,
díky za Váš dotaz.
Je dobře, že jste po párty nekojila. Obě látky se totiž dostávají do mateřského mléka. Doporučila bych Vám nekojit minimálně 48 hod. Během této doby můžete dát umělé mléko nebo pokud máte nějakou zásobu mateřského, tak to.
Je možné, že užití ketaminu a extáze ovlivní tvorbu mateřského mléka, tedy sníží se jeho produkce. Tak buďte připravena na možné častější kojení oproti normálu.
Bylo by dobré, v mezičase kdy nebudete kojit, alespoň odsávat a mléko následně zlikvidovat.
Pokud byste potřebovala ještě něco doplnit, tak napište.
Markéta