Černá substance k inhalaci
itachi
Dobrý večer, u rodinného příslušníka mám již delší podezření na užívání drog. Projevuje se to zvýšenou aktivitou, větší kreativita (zkrášlování bytu které je přinejmenším neobvyklé). A dnes jsme našli v šuplíku schovanou skleněnku (není to typická na marihuanu ale spíš typ na crack, pervitin atp.) a u ní v pytlíku černou sypkou substanci. Co by to mohlo být?

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, itachi,
díky za Váš dotaz.
Podle toho, co popisujete, bych Vám doporučila, zkusit si Vy nebo někdo kdo má k dotyčné osobě nejblíž otevřeně, citlivě a promluvit. Vyjádřit Vaše obavy, nabídnout případnou pomoc.
Také existují poradny, pro blízké osob ohrožených závislostí. Tady posílám odkaz na naši pražskou poradnu https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/, abyste měli představu. Pokud by Vám Praha nevyhovovala, tak napište, najdeme něco blíže Vašemu bydlišti.
Co se týče nalezené látky, bohužel takto přes internet nejsme schopni určit, o jakou látku by se mohlo jednat. Pokud chcete s jistotou zjistit, o jakou látku jde, doporučila bych Vám kontaktovat toxikologickou ambulanci v místě Vašeho bydliště. Domluvit se můžete telefonicky, počítejte ale s tím, že rozbor si budete muset zaplatit.
Pokud byste potřebovali ještě něco doplnit, určitě napište.
Markéta