Mám zavisleho pritele, nalezl mě taky k závislosti...mám syna 5 let....prosím o pomoc jak z toho ven..nechci o kluka prijit
Panenka caky
Dobrý den, jen stručně...
Mám syna 5 let, tatinnek je alkoholik a tyral mě a mlátil.. když byl synovi rok odešla jsem s malym a dva roky byla s chlapecké sama. Tom přišel dalsi@pritel, vše jako z pohádky, ale problémový a závislý člověk...samozřejmě přes rok a půl mu trvalo aby do mě ten hnus nacpal...teď nevím jak z toho ven, spoustu problémů a chlapečka nevidím už třetí týden....prosím kde mohu najít pomoct...myslím, že i přítel by šel taky na nějakou léčbu, ale je to s ním těžké....každopádně nám na chlapeckovi záleží a vím, že byl lepším tatínkem než je ho biologicky, který mě mlátil, tyral a o chlapečka nejeví zájem.. prosím je nějaká pomoc..rodina mě zavřela, bez důkazů, jsem roste jen fetka....když řeknu ať mi udělají test ...není zajem

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
a děkuji vám za dotaz a za důvěru, se kterou se na naši poradnu obracíte. Problematika matek uživatelek je něco, čím se naše organizace zabývá již řadu let. V naší nabídce je i možnost léčby pro maminky s dětmi v terapeutické komunitě.
Víme, že samotné užívání nutně neznamená špatnou péči o dítě, na stranu druhou to určitě není ideální situace, když matka užívá a bojí se říct si o pomoc třeba i z obav, že by o dítě mohla přijít. Níže vám posílám kontakt na paní Ilonu Preslovou, která má zkušenosti s maminkami v podobné situaci a je v dané oblasti zkušená. Můžete se na ni obrátit zcela anonymně a bezplatně a svou situaci s ní probrat. Co vy na to?
CENTRUM KOMPLEXNÍ PÉČE O DÍTĚ A RODINU SANANIM
Praha 7, Šternberkova ul. - vchod Janovského 24, Praha 7
+420 702 036 237, +420 602 445 843
preslova@sananim.cz, novotna@sananim.cz
Dejte vědět, jak jste se rozmyslela, případně budu ráda, když se ozvete, jak se situace vyvíjí.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.