Pálení žil při aplikování
X
Potřebuji poradit a zjistit co to je, čím to je a jak tomu předejít, když při nitrozilnim aplikovani pervitinu pálí daná žíla, dochází mi že to musí být něčím nesprávným co obsahuje ten pervitin,neco co by tam správně nemělo vůbec být. Prosím o radu, nevím kde tyto informace dohledávat.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,
díky za Váš dotaz.
To, že Vás žíly při aplikaci pálí může mít několik důvodů a osobně bych se přikláněla k tomu, že se bude jednat o kombinaci těchto faktorů.
• Dráždivá látka: Pervitin je dráždivá látka, která často při aplikaci způsobuje nepříjemné pocity včetně pálení.
• Rychlost aplikace: Pokud aplikujete rychle, nedojde k dostatečnému promíchání s krví a může se dostavit pálení. Ideální je natáhnout menší množství krve do stříkačky a následně aplikovat pomalu.
• Poškození cév: Opakovanou aplikací dochází k poškozování cévní stěny, což může způsobovat Vámi zmíněné obtíže.
• Nečistoty - Do pervitinu se často přidávají různé příměsi což může pálení způsobovat také.
Jak jsem již tedy psala výše, myslím si, že se jedná o kombinaci výše zmíněných faktorů.
Co můžete udělat, aby aplikace nepálila? Ideálně změnit způsob aplikace zkuste využít např. kapsle (https://edekontaminace.cz/kapsle/), dále určitě před aplikací pervitin filtrujte, ať se do žíly dostane co nejméně částeček, střídejte také místa vpichu a pečujte o žíly.
Zkuste navštívit Vám nejbližší kontaktní centrum (https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=2&r= )- kolegové Vám zde poskytnou materiál k bezpečné aplikaci a určitě Vám poradí "na míru".
Chcete ještě něco doplnit? Klidně napište!
Markéta