Metadon a jeho vysadenie
DelConte
Prosím vás ako mám vysadiť metadon . Moja denná dávka sa pohybujú okolo 200 ml denne. Nikdy som nebrala heroin. Začala som s užívaním sirupu z hlúposti kvôli chronickými bolestiam a teraz som na ňom závislá. Prosím poraďte mi ako z tohoto von. Už nevládzem. Mám tri deti.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den DelConte,
děkujeme za dotaz a důvěru, s jakou se na nás obracíte. Chápu Vaší složitou situaci, ale určitě bych nedoporučovala vysazovat sama na vlastní pěst, ale obrátit se na odborné zařízení poskytující tyto služby nebo lékaře, který Vás léčil či léčí po somatické stránce. Pokuste se vysvětlit situaci a domluvit se na dalším postupu. Bohužel nevím, jak to chodí v místě, kde žijete ( viz skrytá poznámka). Metadon při vysazování může být velmi rizikový (vliv na oběhovou a dýchací soustavu) a je potřeba, aby jeho vysazení bylo pod lékařským dohledem. Navíc při vysazování opiátu můžete mít nepříjemné stavy, které pak ovlivňují Vaše fungování a vzhledem k tomu, že žijete ve společné domácnosti s dětmi ,by bylo vhodnější to řešit opravdu oficiálnější cestou.
Držím palce a přeji hodně sil.
HS