Gbl, abstinence, schizofrenie
Hertz
Dobrý den,
S přítelkyní užíváme gbl oba asi 20ml denně v 1,5ml dávkách přibližně rok. Zkoušíme přestat a přítelkyně má dost těžké příznaky. Četl jsem, že by člověk neměl přestávat sám, ale pod lékařským dohledem. Potřebovali by jsme pohovor s psychiatrem, psychologem a doktorem v praze, který se tím zabývá a pomůže nám.
Předem díky za odpověď
Hz

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
moc se omlouvám za pozdější odpověď a nevím, zda je pro Vás ještě aktuální.
Při závažnějším průběhu odvykacího stavu by bylo vhodné se obracet rovnou na detoxifikační centra při PN Bohnice, přes příjmové oddělení, nebo při VFN v Apolinářské ulici na Praze 2. Také je možnost zavolat RZP nebo jít přes akutní příjem v kterékoliv nemocnici a oni rozhodnou o dalším postupu. Ne každý lékař je ochoten vést ambulantní detoxifikaci. Důvodem jsou obavy z nemožnosti mít pacienta pod dohledem, a tedy rizika negativního rozvoje somatického stavu, kde hrozí ohrožení na životě.
Můžete se zkusit objednat na konzultaci v CADAS SANANIM z.ú., tel. 603 831 815 nebo na Klinice adiktologie v Apolinářské 4, Praha 2, tel.+420 224 968 207 nebo 208 https://www.vfn.cz/pacienti/kliniky-ustavy/klinika-adiktologie/odborne-ambulance/
Případně můžete vyhledat potřebný kontakt na odkazu https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Budu ráda, když napíšete, jak vypadá aktuální situace a co se zadařilo dále.
HS