potřebují poradit! Nebo se vipovidat
Stanulka92
Přejí krásný den ! A predem se omlouvam za chyby v pravopisu! Bude mi 32let.a už od 17 let beru nitrožilně pervitin.ALE NE KAZDY DEN tak 3-4 do měsíce jak kdy.když jsem začínala tak jsem byla hloupá a mám taky kvůli tomu žloutenku C.naštěstí ma četa co se narodila tak ji nemá.můj problém je ze už nemám chuť do života nehod nevěřím ze začnou normálně žít nebaví me bez toho nic! Ceru ma peci a imáma taky si nepřestanou vicitat ze nejsem máma i když tání chodit ! Tak přicházím oto nejhezčí!! Abych byla pronikl a sní! Nezačala jsem do ted a to věří už je 9 let.celek život jsem noc nedokázala mám štěstí protože čelí život se ome někdo stara! Mám štěstí ze 32,let mi to takhle funguje uvědomují si zeze to může richle ukončit a já spadnout upne dolu a byt bezdak a nemít nic .jsem flegmous .vim jaký to je fungovat fungovala jsem už jsem 3mesice poprvé pracovala..ale dlouho to nevidrzelo! Ne moji vinou.nedokáží ale jid a mluvit z lidmi které neznám bojím se lidi nebo necsjtim se dobře mezi nima ! A popravdě už ani nevěřím ze začnou žít normálně! Nedokázala jsem to dotet! Nevím jestli zato můžou drogy nebo to ze jsem celek život nanikom závislá! Nebo mim dětstvím.bracha me siksnoval a ještě mnohem horší věci my dělal ..a mamca mi umřela ve 12 letech na rakovinu ale to bylo nevím proč to sem taham.nejsem feťák kterém by něco úkryt nebo zadelal a taky jsem poznala dost fetakz ktery me jen viuzili....a proto se necejtim dobře mezi lidma které neznám jsem az moc hodna a blba! A stidim se moc .nevím jestli bych neměla jít se léčit ? Aby mi poradili jak začít žít ! Ale zase nwdokazu odejid se léčit!můj život je moje četa hrozné me to bolí ze oto přicházím! I když proto nic nedělám takže to jen říkám ! Nikdy di to neodpustim ze nejsem pronikl! Je mi ji líto taky to nemá lehké otec alkoholik matka fetacka a ví to onas ! To je to nejsmutnejsi ! Také vim ze bych ji nikdy nedala ty základy jako panimama ..čím dal víc o tom premislim o životě ale jediné co umím je brecet!! A nic proto nedělat ! Čím dal víc o tom premislim poslední dobou .a taky vim ze každého je strůjce svého štěstí ! A ze si to dělám sama ? P! Omlouvam se za román potřebovala jsem se o tom vipsat poradit ..a který žloutence přišlo se nato když jsem byla těhotná a ten doktor mi řekl ze je divné ze mám nízký procento a ze 1 z 10 lidi se to vile či samo .věřila jsem tomu ale když jsem si o tom přečetla tak to se nikdy nevilwci ale záleží ale léčbou! Je jasný ze bylo niske protože to jsem zkoro začínala nitro žilné u variace co to vařil a nevěděla jsem o tom nic když jsem snům už nebyla byla jsem hloupá a vzala si ji i po lidech když jsem neměla vlastni jehlu.to jednou jsem si dala i sliny protože mi nikdo řekl ze mužů když nemám vodu .a hned me vezla richla na otravu krve.zato už takhle blba nejsem.v tomhle ale už neumím bez toho fungovat nic me nebaví jako předtím a i starost sama o sebe je v hájí .než předtím když jsem ani nikdy nebrala ..prostě hodně mi to vzalo a znova začínat už nevěřím ze by me to bavilo jako předtím ted ne nic bez toho nebaví..omlouvam se a prosím jen o radu do života jestli my můžete dat.děkuji a snad jsem vas nezbavila takovim románem moc děkuji z pozdravem S.

Odpověděl: Amrit Sen
Stáňo zdravím Vás,
díky za důvěru. Je fajn, že píšete a dělíte se s námi o Vaše trápení, chápu pocity smutku, zklamání a bezradnosti, bylo by chybou zůstávat v nich sama.
Poradenství "na dálku" mívá své limity, není nad osobní kontakt. Proto Vám doporučuji vyhledat odbornou podporu a pomoc, popovídat si v klidu a soukromí s někým, kdo Vás přijme takovou, jaká jste a podrobněji ho seznámit s Vaším příběhem. Pokud přemýšlíte o změně, nebo jste zatoužila po spokojenějším životě, bude třeba konat, podniknout nějaké kroky.
První krok jste už udělala, napsala jste nám a to je skvělé. Dalším krokem může být telefonát do nejbližšího zařízení, které poskytuje bezplatné poradenské konzultace a další pomoc lidem, kteří se zamotali do problémů s užíváním návykových látek. Pokud jste z Prahy, nebo okolí, nabízím konkrétní kontakty na odborníky, kteří Vám vyjdou vstříc, poskytované služby můžete využít i anonymně, bez jakýchkoli závazků.
Zavolat a objednat se můžete do naší specializované ambulantní služby:
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Mobil: +420 724 521 913
Email: klinika@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ambulance/
Nebo můžete rovnou bez objednání přijít kterékoli pondělí těsně před 15 hodinou na malou otevřenou skupinu do našeho smíchovského Káčka, tam se poradit a případně se domluvit na individuální spolupráci s některým z našich kolegů.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Mobil: +420 605 240 501
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/kacko/
Bez objednání můžete zajít i do našeho Stacíku v Holešovicích, kde krom jiného probíhají 3x týdně motivační skupiny s lidmi a příběhy, podobnými Vašemu:
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Mobil: +420 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/stacionar/
Na otevřenou skupinu je možné přijít bez objednání (ale včas) každé úterý a čtvrtek 10:30 - 12:00, nebo každou středu 17:00 - 18:30.
Zkusit můžete i některý z mítinků svépomocného společenství:
NA - Anonymní narkomani
(Narcotics Anonymous)
https://www.anonymninarkomani.cz/
https://www.anonymninarkomani.cz/setkani
https://www.na.org/
Pokud sídlíte mimo Prahu a okolí, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města se pohybujete, rádi obratem pošleme kontakty na služby a zařízení ve Vašem dosahu.
Jsme v čilém kontaktu s mnoha lidmi, které v průběhu života zasáhla závislost, kterým se podařilo zbavit pout, uzdravit a žít spokojený život. Dobrou zprávou je, že jich stále přibývá. Také, že na startu jejich uzdravování byla osobní setkání s pracovníky obdobných služeb, zařízení a členy společenství, na něž Vám nabízíme kontakty.
Přeji Vám vše dobré, odvahu a hodně štěstí,
Amrit Sen.