Terapeut
xxx
Dobry den, psala jsem dotaz 759999, den pote jsem zrelapsovala (nosem) a od te doby jedu.. 3 tydny a nevim, jestli se chci vykaslat na to anebo na normalni zivot, nechci ani jedno. Asi bych opravdu potrebovala nejakou pomoc, ale bojim se, ze me to opet zklame. V puberte jsem mela psychicke problemy, obesla jsem mnoho doktoru a nikdo mi nepomohl, spis naopak. Nevim kam se obratit a ani si neumim predstavit, ze nekomu reknu pravdu. Nikdo to o mne nevi, krom lidi, kteri se v tom pohybuji. Neumim si predstavit se sverit nekomu "normalnimu" a mluvit o tom, mam pocit, ze se na me bude divat spatne.. A taky myslim, ze si stejne musim pomoct sama, ze to nejspis ani k nicemu neni, chodit k neznamemu cloveku a doufat, ze mi poradi.

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, xxx,
děkujeme za Váš dotaz.
Chápu Vaše obavy. Svěřit se někomu se svými problémy a prožíváním není určitě jednoduché. Někdy může být snadnější svěřit se někomu blízkému, jindy naopak může být fajn se svěřit odborníkům. Role odborníků není Vás nijak soudit, ale naopak vyslechnout, porozumět vašim trápením, podpořit Vás a provést na cestě ke změně. Asi by bylo troufalé chtít od odborníků universální radu nebo pomoc, která by vše rychle a jednoduše vyřešila. Mohou tu však být pro Vás a společně s Vámi mohou hledat možnosti a cestu ke změně. Určitě se nemáte čeho bát. Je fajn nebýt na to sám.
V Opavě se můžete obrátit zde:
Krizové a kontaktní centrum „Pod slunečníkem" o.p.s.
16 Hradecká,
746 01 Opava
Tel: 553 718 487
Web: https://www.podslunecnikem.cz/
Držím Vám moc palce! Pokud byste potřebovala, neváhejte znovu napsat.
S pozdravem, Nikol Spůrová