Konzultace
ABC
Dobrý večer,
Chtěla jsem se zeptat, potrebovala bych konzultaci ohledne závisle dcery, která je plnoleta. Nevím, jak s ni jednat a jak ji pomoci. Poraďte mi prosím. Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
dobře, že píšete a sháníte si informace.
Doporučuji spojit se s naší Poradnou pro rodinu (kontakt níže), která se přímo specializuje na práci s rodinnými příslušníky závislých osob. Můžete se zde poradit jak vhodně postupovat dál, jak lépe komunikovat, motivovat, jaké jsou možnosti léčby pro dceru/formy pomoci...
Mimochodem máme i program pro závislé matky - https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ckp/, případně pobytovou léčbu v komunitě, kde matka může mít děti předškolního věku po celou dobu pobytu u sebe - https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/karlov/.
Poradna pro rodinu, SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
Pevná linka +420 284 824 234
Mobil +420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Více zde: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, neváhejte se ještě ozvat. Přejeme dostatek sil všem zúčastněným.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová