Vedlejší účinky
L
Dobrý den, čas od času užívám pervitin. Když už ale tak je to třeba na čtyři dny bez spánku, dokážu jsem tam něco sníst a pravidelně piju.
Dvakrát po sobě se mi ale stalo že na prstech a dlaních u ruky se mi vytvořila suchákůže, po posprchování jsem ji odstranil. A poté mi najednou z kůže začínali pomalinku vyjíždět bílé výrůstky. Některé měkké (možná rozložené po sprchování), jiné tvrdé. Některé vylezli sotva nad úroveň kůže a jiné měli i kolem dvou mm na délku, Všechny jsou v průměru zhruba milimetr. Jejich odstranění není problém, některé sami odpadnou jiné po utření. Většinu není vůbec cítit ani že by tam byly, a některé jsou bolestivé jakoby to byla Tříska.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz a podrobný popis vašich komplikací. Je určitě skvělé, že se na delší jízdě snažíte něco sníst a vypít. Bohužel to nijak neumenší vliv pervitinu, který může mít velmi neblahý vliv na váš organismus. Kůže je orgán, který může reagovat na různé toxiny a nečistoty celkem silně. K celé věci mě také napadá, že pokud více než jeden den nespíte, může být vaše vnímání tímto ovlivněno. Můžete vidět věci, které byste za normálních okolností neviděl. V těchto chvílích bych vám určitě doporučila abyste si kůži nijak neloupal a nemačkal, mohlo by to mít neblahé následky. Raději počkejte až z vás droga odezní, vy se vyspíte a poté zkuste svůj stav zhodnotit znovu. Pokud budou potíže přetrvávat, navštivte určitě nejbližší kožní ordinaci. Na takovou návštěvu se nemusíte dopředu objednávat ani nemusíte mít doporučení. Stačí mít kartičku pojištěnce a OP.
Přeju vám, aby vaše potíže brzy odezněly, pokud byste měl další dotazy bez obav se na nás znovu obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková