Strach
Džony
Dobrý den, zjímá mě, zda se rozpustí i řezaný perník.. spíš teda jestli se rozpustí to, čím je řezaný.. vím, že vetšina prášků dělá kaši, ale já teď měl neco , co perník připomínalo, ale rozhodně to neudělá to, co by mělo.. a mám tak nějak strach co jsem do sebe nacpal..

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Džony,
pervitin se dá naředit opravdu vším možným a nic z toho není bezpečné. Velmi často se do pervitinu drtí prášky - ty nechávají na dně lžíce, jak vy říkáte kaši - jde většinou o škrob. Užití škrobu přímo injekčně přímo do krevního oběhu je rizikové hlavně v tom, že vám může poškodit srdeční chlopně nebo způsobit endokarditidu. Další látky mohou být nebezpečné ještě více - křída, omítka, pudr...ty vám mohou způsobit podobné problémy. Droga může být naředěná také nějakou jinou látkou, například amfetaminem atd.
V každém případě bych vám doporučila brát drogu od spolehlivého zdroje a také byste neměl opomenout filtrování drogy. Terénní programy rozdávají filtry přímo určené k filtraci drogy pro nitrožilní užití a můžete je dostat zdarma také na kontaktních centrech. Naprosto nevhodný je například cigaretový filtr, ten může napáchat více škody než užitku.
Pokud si koupíte pervitin a po jeho rozpuštění a přefiltrování vám zbude na lžíci „kaše" případně něco podobného - už si od tohoto dealera drogu nekupujte. Dostáváte spolu s ní do sebe látky, které vám mohou nenávratně poškodit zdraví.
Pokud byste měl další dotazy bez obav se na nás obracejte
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková