Помощ
Yuliya
Здравсвуйте,я пациэнт вашей клиники,стою уже 2 года на Метадоновой терапии.За все время у меня небыло никаких замечаний и пропусков.И вот так получилось что я не смогла попасть к врачу на прием первый раз и второй раз так как на эти назначенные числа так совпало у меня небыло денег на дорогу!Я беженка с Украины,проживаю с двумя детьми за 200 км от Праги в Ждар над Сазовой,Три Студни!Мне чтобы приехать за один день нужно 1000крон.Мне и так еле хватало каждую неделю ездить туда и обратно,но то ладно!А теперь я записалась к врачу аж на 29.09.24 Я немогу каждый день ездить в Прагу получать препарат!Я незнаю как мне решить мою проблему,и можно ли ее решить потому что мне приходиться детей оставлять дома и ночевать в Праге на вокзале на улице!Что вы можете мне посоветовать как решить с врачем мою проблему!Обидно до слез!И домой немогу вернуться!

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Julia,
velmi nás mrzí tato situace, ale je nutné to řešit přímo se zařízením, kam docházíte. Zda by Vám nepomohli zajistit substituční léčbu blíže Žďáru nad Sázavou. V Jihlavě a v Brně fungují substituční centra, kam je potřeba se obrátit. Nejsme si jistá, zda v Jihlavě je dostupnost metadonu, ale v Brně je jednou z možností substituční léčby. Bohužel osobní kontakty jsou běžnou a nutnou podmínkou zdravotní péče, kdy je lékař zodpovědný za zajištění bezpečné léčby.
Zde jsou kontakty:
1) Substituční léčba Jihlava
Dům Zdraví, Vrchlického 57, Jihlava, 586 01
Tel.: 567 574 555, 605 717 470
substituční léčba - subutex, suboxon
www: http://www.at-ambulance.cz
Substituční léčba Brno
2) Jugoslávská 13, Brno, 613 00
Tel.: 543210848
MUDr. Jana Novotná
3)Společnost Podané ruce, o. p. s.
Hapalova 22, Brno, 621 00
Tel.: 541226070, 777916263
MUDr. Ronald Marekwww: http://www.podaneruce.cz
Přeji, ať se Vám podaří situaci vyřešit.
HS