Vytřeštěný pohled
Nepy
Zdravíčko, mám dotaz,jak se zbavit vytřeštěného pohledu po probdělé noci na pervitinu? Trochu jsem to přehnal s dávkou a musím do práce, bojím se že to tam na mě poznají, děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Nepy,
velmi se omlouváme za pozdní odpověď. Zřejmě jste situaci již vyřešil. Ohledně pomoci s vytřeštěným pohledem je to složité. Pervitin funguje stimulačně a bude mít vliv na zvýšení krevního tlaku, který se projeví i v zornicích.Organismus se tak vyrovnává po svém, jak s tímto stimulantem, tak samozřejmě i vlivem probdělé noci. Můžete zkusit prokapat očními kapkami. Velký efekt to nebude mít, alespoň dopřejete zvlhčení určitě suché oční sítnici a nebudete mít oči tolik zarudlé.
Jinak dopřejte nejen svým očím i následně odpočinek k regeneraci.
HS