Vyrážka
IVA06DOM04
Ahoj,v první řadě vás moc zdravím a asi za všechny moc děkuju za vaši ochotu a čas...za vše,co pro nás děláte ☺️
A chci se zeptat.Pred pár dny jsem si aplikovala pervitin nějak nešťastně a i přes vatu mi tam nejspíš prošel nějakej ten bordýlek...o tom jak moc zle mi bylo psát nebudu.. horší je a nevím si s tím rady,že hned druhý den mi vyskákaly neskutečně velký boláky na vnějších stranách tváří,kolem uší a úplně nejvíc na krku( po stranách)...celkem to bolí a v práci je mi kvůli tomu trapně..je to úplná krupička.Je možné,že je to z té špatné aplikace?Z té špíny,co se mi dostala do krve?A nevíte,co by na to jako lék bylo nejlepší, prosím?Moc děkuji za odpověď
Mějte se krásně,Dominika🌞

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Dominiko,
děkujeme za Váš dotaz a milá slova. Je mi líto, že se potýkáte s takovými problémy.
Podle toho, co popisujete, se pravděpodobně jedná o reakci na kontaminaci z injekční aplikace. Pokud se při aplikaci do těla dostane nečistota, může způsobit infekci nebo zánětlivou reakci.
Důležité je, udržovat postižené oblasti v čistotě a suchu. Vyhněte se také škrábání a mačkání boláků, ať do kůže nezanesete další infekci. K čištění můžete používat antibakteríální mýdlo nebo speciální dermatologické přípravky pro čištění pokožky. Pokud by se boláky zhoršovaly, vyhledejte kožního lékaře.
Důležité také je, vyvarovat se aplikaci pervitinu, především té injekční. Pokud je to pro Vás obtížné, můžete vyzkoušet jiný způsob aplikace např. kapsle.
Pokud byste potřebovala doplnit ještě nějaké informace, určitě se na nás obraťte.
Držím palce, ať je brzy líp.
Markéta