Žíla
Mates
dobrý den, beru pernik jehlou už asi 2 roky a jsem denní uživatel. mám jednu žílu který dávám fakt zabrat protože tak z 90% střílim do ní.. No a teď poslední asi měsíc se mi děje že když si dam do tý mojí žily tak mám takový mravenčení v tý ruce a znecitlivý mi a taky mi přijde že ten matroš nějak ani nefunguje nebo alespoň není tam ten nájezd :( takže by mě zajímalo co s tou žílou muzu mít? Já používám heparoid ale nehojí se to
Já vím že bych jí měl asi nechat v klidu aby se to zahojilo ale když se snažím střelit jinam tak se nemůžu trefit takže jsem pak celej rozpíchanej
A jiná aplikace to nevim no já bral drive všelijak..nosem, rektálně, kapsle.. a teď nedavno jsem to znovu zkoušel rektálně protože je takový nejvic podobný ..ale prpste není to už ono no

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Matesi,
díky za dotaz. Takto na dálku obtížné cokoliv diagnostikovat, ale napadá mě, zda jste si nenapíchl nerv.
V celém těle je velké množství nervů. Ty jsou spolu s žílami a tepnami těsně vedle sebe. Je někdy obtížné se do žíly trefit. V případě, kdy se člověk do žíly netrefí, může dojít k těžkým komplikacím: mravenčneí až bolest, poškození tkáně, infekce. Často také dochází k hlubokým podkožním abscesům.
že to být i obsahem pervitinu. Výrobci pervitinu a dealeři jsou schopní přidávat do pervitinu různé léky, příměsi apod. Nezapomeňte, že každá injekční aplikace je velmi riziková. Proto zkuste zvážit alespoň nějakou bezpečnější alternativu užití.
Předpokládám, že využíváte služeb nizkoprahových služeb k výměně injekčního materiálu. Proto bych Vám doporučila v případě přetrvávání obtíží s kolegy přímo zkonzultovat obtíže, s tím, že se mohou na stav žil podívat. Postačuje takto?
Za poradnu
HS