Kratom+Grapefruit
Honza
Dobrý den, nedávno mě napadla myšlenka, zda-li je vhodné kombinovat grapefruitový džus s kratomem.
Vím že toto ovoce se nesmí kombinovat s některými léky, a tím že někteří lidé zapíjí kratom kvůli jeho chuti něčím sladkým, tak mě napadlo jestli tato kombinace nemůže být nebezpečná.
Kratom ani grapefruit nejím, takže je to jen teoretická otázka pro ostatní
Hezký den :)

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Honzo,
díky za dotaz. Zajímají Vás, zda je možné užívat kratom v kombinaci s grapefruitovým džusem.
Na Vašem místě bych se spíše pokusila vyhnut kratomu než grapefruitovému džusu, ať už nějaké léky užíváte či nikoliv. Ani ne snad kvůli interakci s léky, ale kvůli tomu, že kratom je svým účinkem velmi podobný opioidům a později vyvolává podobné závislostní onemocnění jako např. heroin.
V poslední době se objevuje čím dál více klientů, kteří mají potíže způsobené užíváním kratomu. Myslím, že je rozhodně lepší se tomuto vyhnout.
Kdyby Vás ještě něco napadlo, neváhejte napsat.
S pozdravem,
Nikol Spůrová