Důležité !!!!
Eminem
Dobrý den existuje nějaká kulička na neutralizaci pervitinu která se strka do konecnikovyho pistele ?
Nebo polika mám na mysli jodova kulička krystalická, nemohu si vůbec vzpomenout a už dlouho mě trápí zápach z konecnikoveho pistele

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Eminem,
děkujeme za Váš dotaz. Bohužel bez dalších informací o Vašem aktuálním stavu a odborném vyšetření Vám nejsme schopni poskytnout adekvátní odpověď, jak toto řešit.
Asi Vás nepotěším, ale prvně by bylo vhodné řešit příčinu a to je pervitin. Neznám Vaši zdravotní anamnézu ani historii užívání drog. Je také možné, že zápach z konečníku způsobují jiné zdravotní komplikace, př. infekce a to je potřeba řešit s lékařem. Univerzální tableta na neutralizaci zápachu z konečníku neexistuje. Zkuste vyhledat svého praktického lékaře.
Pokud si nedokážete pervitin odpustit a užívání Vám přináší potíže, je na čase kontaktovat odbornou pomoc a nezávazně, třeba i anonymně, o všem promluvit - např. v adiktologické ambulanci, AT poradně, nebo kontaktním centru.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na bezplatná zařízení i anonymní služby pošleme.
Stačí Vám to takto?
S pozdravem,
Nikol Spůrová