Nájezd
Nessa
Ahoj,mám otázku,skôr zo zvedavosti než že bych to chtěla zkusit.
Co je to ten tzv. Nájezd? Myslím pri pervitinu, že aké sú to pocity?
Asi to bude individuálnejšie si myslím, ale tak ako sa dajú všeobecne opísať účinky samotného pervitinu, že spôsobuje toto a toto a človek sa cíti takto a takto, tak by ma zaujímal popis toho tzv. Nájezdu. Ja pervitín kouřím a ževraj ten nájezd je aj pri tom a zaujíma ma, či je to to, čo myslím. Nemám sa koho spýtať pretože poznám iba zopár užívateľov a nikto z nich neužíva piko injekčne. Ja nechcem tiež, lebo to by som sa moc bála a navyše som dosť senzitívna takže ihlou by to bolo na mňa asi moc si myslím. Len ma to zaujíma, dakujem vopred za odpoved a prajem pekný deň :)

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Nesso,
děkujeme za dotaz. Nájezd u stimulancií je u injekčního užití nejrychleji a nejintenzivněji pociťován oproti ostatním způsobům užití. Po aplikaci popisují lidé příjemně rozlívající se teplo, zároveň nastupuje euforie a někdo prožívá příval energie. To jsou asi nejtypičtější příznaky. Většinou jde tedy o libé pocity, díky nimž  opakovaně vyhledávají uživatelé tento způsob užití pervitinu. Při dlouhodobém a často opakovaném užití však tento pocit ztrácí na své intenzitě. Záleží samozřejmě i na kvalitě užívané látky. Injekční užívání však má i svou druhou stránku, kdy dochází ke zdravotním rizikům ( devastace žilního systému, abscesy, flegmóny, přenos infeknčích onemocnění, embolie apod.). Doporučila bych Vám tedy, pokud máte v plánu nadále užívat pervitin, zůstat u bezpečnějšího způsobu užívání.
Za poradnu
HS