Práce
Lukáš
Dobrý den
již pár let beru piko a hraju bedny.Už to celkem nedávám a přemýšlím že to sám asi nezvládnu.V práci nikdo nic není a rád bych aby to tak zůstalo.Ale kdybych nastoupil na léčení,tak by to hned všichni věděli a určitě už bych se pak nemohl vrátit zpátky!!Mohu se zeptat na váš názor?Děkuju a Na shledanou

Odpověděl: Markéta Kordová
Lukáši, dobrý den,
všichni pracovníci v léčebných zařízeních jsou vázáni mlčenlivostí a etickým kodexem, takže pokud Vy sám nikomu nesvěříte, že se léčíte, nemusí to nikdo vědět. Některá zařízení nejsou vázána na zdravotní pojišťovny, takže ani tam není záznam. Například Kontaktní centra pro uživatele drog, kde byste se o své situaci mohl nezávazně a bezplatně poradit, se dají využít zcela anonymně.
Za mě tedy = není čeho se bát.
Když napíšete, odkud jste, ráda Vám pošlu vhodný kontakt.
Stačí města, která máte dobře dostupná.
Tak to zvažte, pokud budete chtít, ozvěte se a něco vymyslíme.
Mějte se hezky, Markéta Kordová