Syntetické konopí
Honzal22
Dobrý den. Kamarád před týdnem užil syntetické konopím. Dal si asi 20 potahů a bylo mu s toho zle. Je to už týden a cítí se divně. Když se soustředí na jednu věc tak prý okolí vnímá zpomaleně. Také prý necítí tak intenzivně bolest. Je možné aby účinky trvalý týden. Paradox je že je sportovec a konopím skusil opravdu poprvé. Poraďte co s tím děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
na každého jedince může působit droga ( zde konopí) různou intenzitou. Záleží i na okolnostech užití, kvalitě drogy, momentálnímu nastavení člověka apod. Navíc syntetické kanabinoidy se tváří se jako konopí, ale mají často velmi nejasný původ a obsah. Často vznikly z různých netestovaných složek a vzhledem k nespecifikovanému obsahu a původu mohou obsahovat i vyloženě nebezpečné látky. To vše může prožívání na droze ovlivnit. Pokud má kamarád obtíže delší dobu, nepodceňovala bych situaci a vyhledala odbornou pomoc-  psychiatra, adiktologa,který může po vyšetření stanovit další postup pomoci. Nepíšete odkud jste, takže buď můžete vyhledat přes stránky www.drogyinfo.cz v sekci mapa pomoci potřebné zařízení nebo nám opět napište a pokusíme se Vám dát nějaké odkazy. Určitě mu v tomto ohledu pomozte, doprovoďte ho k lékaři, abyste předešli dalším komplikacím.
Za poradnu
HS