Bolest hlavy
Anna
Dobrý den asi dva měsíce jsem brala v.
kuse nosem a teď chci dát pauzu protože mi to nedělá nic jenom schize a jsem z toho zblblá..
Jenom že mě v kuse bolí hlava v jednom místě,tak bodavě jakoby nad čelem a za očima jakoby.. Myslíte že to přejde, děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Anno,
děkujeme za dotaz. Mezi dotazem a naší odpovědí uplynula nějaká doba a tak nevím, zda se stav již neupravil a bolest hlavy přestala. Je fajn, že si chcete dát pauzu od užívání a dát se tak dohromady po psychické i fyzické stránce. Váš organismus po tak dlouhém období užívání potřebuje rekonvalescenci, tak mu jí dopřejte. Je dobré nyní více odpočívat, mít dostatečný příjem tekutin- minerální vody, ionotové nápoje, bylinkové nebo ovocné čaje, vynechala bych alkohol a kofeinové nápoje. Také byste měla jíst stravu bohatou na vitamíny, dostatečný pohyb, nepřetěžování. Stav by se tak měl upravit. V opačném případě při přetrvávání obtíží bych vyhledala odbornou lékařskou pomoc, kde by mohli provést potřebná vyšetření.
Budu držet palce a zkuste zvážit bezpečnější užívání drog bez dopadu na Vaše zdraví.
Za Drogoovu poradnu
HS