kvalita Pervitinu
Drak
Je možné si někde zkontrolovat kvalitu Pervitinu aniž by to někdo nahlásil policii? Prodávají se takové přístroje nebo chem.sady ,které detekují nejen přítomnost látky,ale i koncentraci a kvalitu?Viděl jsem kdysi ve filmu,že tam kontrolovali kvalitu zřejmě Kokainu tím ,že dali vzorek do skleničky a nějákou kapalinu a podle barvy (fialová)poznali jak je čistý .Nevím to určitě,ale myslím ,že by mohlo něco takového být.Děkuji D.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,Draku,
díky za Váš dotaz.
Co se týče testování čistoty kokainu, opravdu tento test existuje. Jelikož je často užíván rekreačně, často tedy uživatelé více zajímá jaká kvalita kokainu je.
Takové sady ke zjištění čistoty pervitinu se volně neprodávají.Bohužel ani moc jiných možností není. Nevím, jak by to fungovalo v případě testování přes laboratoř. Můžete se zkusit informovat, každopádně bych počítala s tím, že by samotné testování, pokud by bylo vůbec možné, bylo značně finančně nákladné.
Je mi líto, že nedokážu více poradit.
Pokud byste uvažoval o změně životního stylu, či abstinování, dejte vědět.
Markéta