Kokain mko pervitin
Jindřich
Dobry den v pátek jsem si v Praze poprvé v životě dal x7 dávek kokainu a do toho x2mka v sobotu to samé a ještě jsem přidal jednu čáru pervitinu vážím 95kg prosím kdy budu moct zas ridit?

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Jindřichu,
díky za dotaz. Je fajn, že si obstaráváte informace, jelikož řízením motorového vozidla pod vlivem omamných látek neohrožujete jen sebe, ale také okolí.
Bohužel to takto nedokážeme odhadnout, může to být u každého velmi individuální.
Níže vypisuji přibližné detekce z tělních tekutin, které se mohou lišit dle individuality organismu, kvality konkrétní látky a frekvence užití.
Kokain - detekce z moči do 12 - 24 h - detekce z krve do 24 h.
Pervitin, podobné je to u většiny stimulačních drog vč. extáze
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Můžete si na své náklady zakoupit orientační test (v lékárnách jsou běžně k dostupné, test na amfetamin/moč) a sama se před jízdou otestovat, abyste věděl, jak na tom jste.
S pozdravem,
Nikol Spůrová