Asi shit
1234
Dobrý den nevíte co mi hodilo stav kdy jsem úplně rozsypala, brečím a najednou nechci být sama, všechno je na hovno..přes týden docela všechno v pohodě,v sobotu ráno k.o.,bo jsem nekolik dnů nespala..tak jsem si dala tři panáky Božkova ,ale normálně nepiju, takže mi bylo blbě ještě víc. Pak jsem dala něco jiného než jsem byla zvyklá (od někoho jiného) a úplně konec.Jsem se psychicky zhroutila úplně hnus.. už trochu lepší ale ne úplně
.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den 1234,
děkujeme za dotaz. No sama popisujete, jak jste řešila svou nepohodu panáky a něčím dalším. Alkohol a jiné drogy mají vliv na psychický stav, který umocňují. Pokud jste se necítila předtím dobře, tak drogy včetně alkoholu mohou zintenzivnit tento stav. Ne vždy se zadaří, aby se člověk na alkoholu a drogách uvolnil a měl skvělou náladu. Byla bych tedy opatrná, jak s těmito látkami nakládáte a kdy je užíváte. Psala jste dotaz již před delší dobou, tak nevím, zda tyto stavy přešly nebo nadále trvají. Většinou tyto stavy do několika dní po užití drog zmizí, pokud abstinujete a nejste vystavena stresovým situacím. Určitě je dobré odpočívat, věnovat se aktivitám, které Vám přináší radost, pít dostatek tekutin, bohatou stravu na vitamíny apod.
V případě přetrvávání bych vyhledala odbornou terapeutickou pomoc- psychiatra, psychologa. Pokud budete potřebovat kontakty, napište odkud jste a pokusíme se Vám dát odkazy na potřebná zařízení.
Přeji, ať je Vám lépe a buďte k sobě pozorná.
HS